شباب جديلة
السلا معليكم
منتدى شباب جديله يرحب بككم

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

شباب جديلة
السلا معليكم
منتدى شباب جديله يرحب بككم
شباب جديلة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.
بحـث

نتائج البحث

Rechercher بحث متقدم

المواضيع الأخيرة
» المصحف المرمز بالألوان نسخة الكترونية بمواصفات رائعة
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالإثنين 25 يناير 2010 - 21:26 من طرف admin

» القائد الشازلى بطل اكتوبر
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالإثنين 25 يناير 2010 - 21:21 من طرف admin

» صلاه الفـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــجــــــــــــــــــــــر
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالأربعاء 2 ديسمبر 2009 - 13:15 من طرف admin

» [RS/HF] Pes 2010 FullRip Skullptura 1.95 GB Only
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالسبت 28 نوفمبر 2009 - 10:09 من طرف admin

» جمعية الرضوان الخيرية
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالجمعة 13 نوفمبر 2009 - 12:32 من طرف fighter

» inter netdownload manager
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالجمعة 13 نوفمبر 2009 - 10:25 من طرف m.mostafa

» جمعيه الايمان الخيريه
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالثلاثاء 10 نوفمبر 2009 - 18:28 من طرف admin

» صيدليات جديلة
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالجمعة 6 نوفمبر 2009 - 13:02 من طرف fighter

» الحكام الصامتون
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالثلاثاء 3 نوفمبر 2009 - 10:15 من طرف صاحب النقب

» نكت جميله
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالثلاثاء 3 نوفمبر 2009 - 10:05 من طرف صاحب النقب

» لا تقرأ هذا المقال
لا تقرأ هذا المقال Icon_minitimeالثلاثاء 3 نوفمبر 2009 - 9:58 من طرف صاحب النقب

منتدى
تصويت

ما رايك؟

لا تقرأ هذا المقال Vote_rcap33%لا تقرأ هذا المقال Vote_lcap 33% [ 1 ]
لا تقرأ هذا المقال Vote_rcap0%لا تقرأ هذا المقال Vote_lcap 0% [ 0 ]
لا تقرأ هذا المقال Vote_rcap67%لا تقرأ هذا المقال Vote_lcap 67% [ 2 ]

مجموع عدد الأصوات : 3

لا تقرأ هذا المقال

3 مشترك

لا تقرأ هذا المقال Empty لا تقرأ هذا المقال

مُساهمة من طرف خالد الخميس 29 أكتوبر 2009 - 12:52

مفيش فايده برضه دخلت على المقال وعاوز تعرف هو مكتوب فيه إيه ، طبعا ده معناه إن الفضول عنك زايد شويتين أو تلاته وعلى العموم مدمت دخلت على المقال علشان تقرأ هو مكتوب فيه إيه يبقى استحمل وإوعى إوعى إوعى تخاف من المكتوب جوه ودلوقتي عندك خيارين الأول إنك تخلص الموضوع بدري وهنا يبقى بص على آخر المقال هتلاقي مكتوب السلام عليكم ، وعليكم السلام ابقى إسأل عليه ، والخيار التاني بقلك إيه هو اسمه الخيار هتقعد تقول جزر وخس وفجل لأ هو اسمه خيار وبطل بقى علشان تكمل ، الخيار بيقول إنك تكمل وإذا كملت يبقى إنت بثبت إنك شجاع ومش خايف تواجه مصيرك استنه إوعى تكون زهقت طالما إنك هتكمل يبقى تستحمل ومدام هتستحمل يبقى أنا هقولك على السر الخطير إلي هتلقيه مكتوب في المقال ، السر عشان تعرفه لازم تجاوب على الأسئلة إلي مكتوبة ، جاوب على الأسئلة واربح معنا معرفة السر الخطير وعشان مكنش طولت عليك وممكن تكون حرارة جسمك علية وبدأت تنفخ بس إوعى تكون بتدع عليه عشان الدعوة ممكن تتقلب عليك والله أعلم .... والآن مع الأسئلة ، عندك 15 سؤال كل سؤال في 3 أجوبة مفيش وسيلة مساعدة مفيش رأي الجمهور مفيش اتصال بصديق.........خش يا معلم .............. 1- العنوان بيقول إنك ما تقرأش الموضوع ده فلماذا قرأته ؟ ( حب فضول – حب أكول – حب فحول ) 2- تقول إيه للناس إلي ممكن تكون اختارت الخيار الأول ؟ ( خير عملتم – يا بختكم – يا رتني كنت معاهم ) 3- ليه اختارت الخيار التاني ؟ ( شجاعة – قناعة – بايع نفسك ) 4- إنته ليه متنرفز دلوقتي ؟ (مش عارف – مش فاكر – مش عاوز ) 5- حاسس يإيه دلوقتي ؟ ( ندمان – جوعان – عطشان ) 6- حاسس إن درجة حرارتك علية ؟ ( آه – ياه – واه ) 7- مبسوط مني ؟ ( جديد – أكيد – سعيد ) 8- حاسس إني ظلمتك في الأسئلة ؟ ( لا – ليه – لي ) 9- إنت صابر على الأسئلة عشان تعرف السر إلي في آخر المقال ؟ ( طبعا – جشعا – جمعا ) 10- إنته كنت ناسي قبل السؤال إلي فات إني كنت قايلك إن في سر في الآخر؟ ( لأ – تؤ – عؤ ) 11- إذا عرفت إن مفيش سر في الآخر هتعمل إيه ؟ (هقفل الصفحة – هقتلك واتعدم – بلعب كورة ) 12- متخفش في سر في الآخر تتوقع يكون إيه ؟ (كلام – طعام – نيام ) 13- إنته ليه فضولي ؟ ( عشان باكل شبسي – باشرب ميه – بحب العلم ) 14- قول الحقيقة إنته ليه مدايق ؟ ( مش مدايق – عاوز أنام – أنا شبعان ) 15- في النهاية إنته كويس؟ (عاوز ترمس – إذي الصحة – عند الطلبة ) وبكده أكون خلصت وانته خلصت وعاوز أقولك على السر ،السر هو إن أول مره كتبت فيها المقال كان مكتوب على ورق أبحاث وكتبته بقلم أحمر وكل عام وانتم بخير والسنجة في الرنجة ورزاية في آخر الحلة .. والسلام عليكم خالد الشورى

خالد
عضو جدلاوى

لا تقرأ هذا المقال Empty رد: لا تقرأ هذا المقال

مُساهمة من طرف admin الخميس 29 أكتوبر 2009 - 14:09

رائع يا خالد ومستنين منك مزيد من الابداع
admin
admin
Admin
Admin

https://shababgdila.ahlamontada.net

لا تقرأ هذا المقال Empty رد: لا تقرأ هذا المقال

مُساهمة من طرف صاحب النقب الثلاثاء 3 نوفمبر 2009 - 9:58

ايه الحلاوة دي يا بني لا تقرأ هذا المقال Icon_lol لا تقرأ هذا المقال Icon_lol دي حلاوة بالقشطة والمكسرات
جزاكم الله خيرا

صاحب النقب
عضو جدلاوى